"no matter what they say"

10 Nisan 2010 Cumartesi - Unknown
Google amcaya "no matter what they say" içeren sayfaları getir deyince 95 milyon sayfa getiriyor. Üstelik tırnaklarla aradığımız için tamamen bu kelime bütününü içeren sayfalara ulaşıyoruz.

Manga'nın We Could Be The Same şarkısı gerçekten de bu kelimeleri içerdiği için tamamen orijinal, süpersonik, hiperbolic, palendromik bir parçaymış meğer. Ya da klişe kelimesinin yanına Meydan Larousse'da örnek olarak yazılabilir.












Aslına bakarsanız ben Manga grubunu sene 2004'te tanımıştım. O zamanlar çok kısa bir süre Bronx'ta çalışmıştım, ve  Manga da o sıralar yeni piyasaya giriş yapıyordu. Fakat Manga asla bir bar grubu olmadı, hatta o zamanlar bir menejerleri vardı çoktan. Bir doğumgünü anonsu yapabilirler mi diye sormuşmuş ve "menejerimize bir soralım" cevabını almıştım. Yani en başından beri tamamen profesyonel olarak piyasaya sürülmüş bir üründü Manga.

Bir sonraki parçayı yaparlarken zorlanmasınlar diye burdan kendilerine mükemmel bir site tavsiye veriyorum:

http://www.song-lyrics-generator.org.uk/

Hiç yorum yok: